• Thales

TOGETHER. SAFER. EVERYWHERE.

Er worden dagelijks miljoenen handelingen uitgevoerd in het openbaar vervoer. Daarbij zijn naadloze en efficiënte netwerken van cruciaal belang voor economische groei en voor de reiziger. Thales neemt een sleutelpositie hierin. Het bedrijf ontwerpt, ontwikkelt en levert apparatuur, systemen en diensten en biedt end-to-end oplossingen.

  • De aanleiding

    Thales TTS dient vanuit het contract met haar klant inzicht te verschaffen in de kwaliteit van haar dienstverlening.

  • De uitdaging

    Het implementeren van ServiceNow en een ingericht IT-Service Management systeem, met een custom made applicatie; Prestatie MeetSysteem. Hiermee kan de performance van de contracten met de klant gemeten worden. Dit systeem is geïntegreerd opgeleverd met de monitoring oplossing HPE OpsBridge. Hierbij is gebruikgemaakt van het product Impulse4 Integrations, dat als integratieplatform tussen beide systemen fungeert.

  • Het resultaat

    Thales kan haar klant nu volgens de contractuele eisen van dienst zijn. Verstoringen in de infrastructuur kunnen nu als korting worden verrekend met de standaard vergoeding voor deze dienstverlening.

Benieuwd naar de mogelijkheden rondom de vervanging van úw huidige Service Management tool?

ANDERE KLANTEN