EEN COÖPERATIE VAN TROTSE SUPERMARKTONDERNEMERS

PLUS is met 262 supermarkten een belangrijke speler op de Nederlandse levensmiddelenmarkt. PLUS loopt voorop in de ontwikkelingen rondom goed eten en kan hier relevant op inspelen. Hierin onderscheidt PLUS zich van andere supermarkten omdat zij groot genoeg is om het verschil te maken, en klein genoeg om flexibel te zijn.

  • De aanleiding

    Plus wilde graag dat er door de hele organisatie gewerkt kan worden vanuit één platform. Tevens stond het optimaliseren van de procesvoering bij PLUS centraal. Denk hierbij aan processen als: incident, problem, change, configuration en service level management. Hierdoor wordt efficiency en effectiviteit bewerkstelligd.

  • De uitdaging

    Het vervangen van de huidige Service Management tool (Clientele) voor het ServiceNow platform. Hierbij is Service Support ingericht. Met behulp van de implementatieversneller Impulse4 is dit project versneld gerealiseerd.

  • Het resultaat

    Een efficiëntere procesvoering en een hogere gebruikerstevredenheid door de inrichting van de service catalogus, request fulfillment en self services zijn belangrijke resultaten van deze implementatie.

    PLUS ziet ServiceNow echt als een platform. Na de implementatie van ServiceNow hebben we meer mogelijkheden van ServiceNow benut, zoals de inrichting van Knowledge Management en GRC. Daarnaast wordt ServiceNow ingezet voor de HR-procesvoering.

Benieuwd naar de mogelijkheden rondom de vervanging van úw huidige Service Management tool?

ANDERE KLANTEN