• Binck

MARKTLEIDER IN ONLINE BELEGGEN

Binck begon met een droom: particuliere beleggers toegang geven tot de beurs. Vóór Binck was beleggen alleen weggelegd voor the happy few. Het was duur, omslachtig en erg gebruiksonvriendelijk. ‘Dat moet anders kunnen’, dachten de oprichters. Het was het jaar 2000, de begintijd van internet. Ze begonnen op een zolderkamer. En ze kregen het voor elkaar. De eerste online beleggingssite van Nederland, waarmee mensen zélf konden beleggen. Onafhankelijk van de grootbanken.

  • De aanleiding

    Binck wilde vernieuwen qua automatiseringsmogelijkheden en koppelingen maken met andere systemen (applicaties). Daarnaast stond het optimaliseren van de procesvoering bij Binck centraal. Denk hierbij aan processen als: customer service portal inclusief service catalogus, incident-, problem- en change management, asset en configuration management en service level management. Hierdoor wordt efficiency en effectiviteit bewerkstelligd.

  • De uitdaging

    Het vervangen van de huidige Service Management tool (Axios Assyst) voor het ServiceNow platform. Hierbij is Service Support ingericht. Met behulp van de implementatieversneller Impulse4 is dit project binnen 6 weken gerealiseerd.

  • Het resultaat

    Het ServiceNow platform is binnen 6 weken geïmplementeerd. Een efficiëntere procesvoering en een hogere gebruikerstevredenheid door de inrichting van de service catalogus, request fulfillment en self services zijn belangrijke resultaten van deze implementatie. 

Benieuwd naar de mogelijkheden rondom de vervanging van úw huidige Service Management tool?

ANDERE KLANTEN